تماشای مرگ در یک پارک تفریحی با یک یورو!! (+عکس)

تماشای مرگ در یک پارک تفریحی با یک یورو!! (+عکس)

در یک پارک تفریحات در شهر میلان در شمال ایتالیا با پرداخت یک یورو می‌توان شاهد اجرای مجازات مرگ با صندلی الکتریکی بود! البته محکوم به مرگ یک مانکن از جنس لاتکس و کاملا مشابه انسان است. این نمایش به اندازه ای به واقعیت نزدیک است که بیننده احساس می کند واقعا شاهد اجرای مجازات مرگ است!
برسطح یک آفیش تبلیغاتی در پارک تفریحات ایدرسکالو نوشته شده : «یک یورو برای تماشای مرگ. یک سکه در دستگاه بیاندازید تا مجازات مرگ را تماشا کنید!».

 
 

بازی مرگ

پس از انداختن سکه یک یورویی، بیننده مدت 55 ثانیه شاهد لرزیدن مانکن مانند یک برق گرفته واقعی و درد و رنج اوست تا زمانی که تمام کند و از بدنش دود بلند شود. باز یک یورو دیگر و تکرار صحنه مجازات مرگ روی صندلی الکتریکی!

این نمایش نه چندان عادی به اندازه ای واقعی جلوه می کند که به پرپیننده ترین نمایش پارک تفریحات ایدرسکالو تبدیل شده است!
انزو بیانکاتو ، صاحب غرفه مرگ می‌گوید: صندلی الکتریکی و مانکن آن را به قیمت 5000 یورو شامل هزینه حمل هوایی از طریق اینترنت خریدم و مستقیم از لاس وگاس به میلان حمل شده است. این دستگاه در آمریکا رواج دارد اما تنها نمونه موجود در ایتالیا است.
مالک دستگاه مجازات مرگ درمدت کمتر از 10 روز پس از آغاز فعالیت آن سرمایه گذاری 5000 یورویی‌اش را مستهلک کرده و اکنون فقط سود خالص این نمایش غیرانسانی را به جیب می‌زند.

واکنش مردم نسبت به این نمایش متفاوت است. کودکان وحشت کرده، زنان اعتراض می‌کنند، مردان بی تفاوت هستند و اما جوانان، یک نفر سکه یک یورویی را می‌اندازد و سپس چند نفری نمایش را تماشا کرده و با تلفن‌های همراه خود از آن فیلم وعکس می‌گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد